Elena Ferro,
Artesá zoqueira
· Temporada 1 ·
Negocios, Redes sociais

"As redes sociais fixeron que a nosa marca se recoñeza. Que digan 'quero uns Eferro' e 'non quero uns zocos'"

Elena é artesá e zoqueira, profesión que herdou por tradición familiar. Adaptou e revalorizou os zocos tradicionais facendo da súa marca “Eferro” unha referencia. Conversamos con ela para coñecer máis a súa profesión, evolución e salto das feiras ás redes sociais.

Como un oficio artesá e tradicional pode dar o salto ao dixital cun éxito incuestionable. Ese é o caso de Elena Ferro (EFerro).

Ser artesá e zoqueira venlle de familia. Continuou coa tradición imprimíndolle a súa propia visión e adaptándoa ás tendencias actuais.

Nesta conversa preguntámoslle pola evolución do negocio, como comezou nel e os cambios que introduciu que fixeron escalar a marca dun xeito exponencial desde 2010 ata o día de hoxe.

Profundizamos en como conseguiu recuperar e actualizar un calzado tradicional galego, deixando nel o seu selo, coñecido dentro e fóra de Galicia. Os seus clientes non buscan só uns zocos, buscan uns Eferro.

Abordamos como as redes sociais foron fundamentais neste crecemento. A constancia no calendario de publicacións, a innovación das publicacións e técnicas de márketing de guerrilla crearon unha masiva e sólida comunidade.

Comentamos como esa comunidade é en parte responsable do crecemento da marca. E non só para popularizar o produto, se non tamén para indicarlle tendencias e criterios de mercado.

Por último, pedímoslle algúns consellos para quen está no punto de comercializar un produto artesá. Que lles dirías?

Esta conversa é para ti se queres coñecer de primeira man a recuperación e reinvención dun oficio e como Internet xogou un papel fundalmental.

Queres coñecelas máis? Pásate polo seu Instagram.

Apúntate por email e leva o ebook . Máis de 500 autónomos xa o fixeron!

Conquista clientes sen perseguilos. Como pasar dunha marca invisible ao éxito en Internet