39,95 

Aprende a escribir textos que atraen co copywriting

Seguro que máis dunha vez te preguntaches que fan eses negocios aos que lles vai ben e que están onde a ti che gustaría chegar. Vouche mostrar que é a escritura persuasiva ou copywriting e por que a necesitas para chegar a ese público co que queres traballar.

91

Minutos

12

Vídeos

2

Materiais de traballo

Por moi ben que fagas o teu traballo, se non o comunicas, ninguén o sabe.

Pero, ademais, hai formas de dicilo que resultan máis atractivas para o teu público ca outras, que chaman máis a súa atención e que facilitan que actúen como ti queres: subscribirse nunha newsletter, mercar un produto, contratar un servizo, responder unha publicación en redes, etc.

O caso é que, detrás de todo negocio que prospera, hai unha comunicación que lle axuda a mostrarse e a vender.

Sexa a que vemos de forma pública, como a través da web e das redes, ou a privada e interna, como o portfolio que lle envía aos negocios cos que aspira a traballar.

E para que ti tamén aprendas como escribir textos cos que atraer clientela imos ver técnicas de copywriting.

Comezando por ti e polo que queres conseguir, indagando sobre ese público ao que te dirixes e aprendendo as técnicas de escritura persuasiva que podes empregar para logralo.

Imparte o curso:

Marta Pastoriza

Estudei tradución e formeime tempo despois en copywriting ou escritura persuasiva. E, aínda que me dedico a ambas cousas, podería dicirse que o que máis fago é axudar a negocios honestos a mellorar a súa comunicación textual para que poidan mostrarse tal e como son, sen medo e sen edulcorar.

Porque para chegar ao público ao que te dirixes e que o teu negocio prospere, ademais de traballar ben, tamén tes que comunicalo.

Leccións do curso

  • Que é copywriting e como pode axudar ao teu negocio.
  • Persuación vs Manipulación.
  • Obxectivos do copywriting.
  • Investigación de a quen te dirixes.
  • Investigación sobre o teu negocio.
  • Que é e como se constrúe?
  • Como construír unha personalidade de marca.
  • Cal é o propósito?
  • Misión, visión e valores.
  • Como se expresa a personalidade de marca.
  • Nome, ton e voz.
  • Coñecer a quen te dirixes.
  • Non lle podes gustar a todo o mundo.
  • Quen é o teu público obxectivo?
  • Que necesitas saber?
  • Características, intereses, sentimentos e motivacións.
  • Como se expresa?
  • O traballo con datos.
  • Onde atopar información?
  • Que facer con toda a información?
  • Canto sabe o cliente sobre o que vendes?
  • O nivel de consciencia.
  • Que nos fai dicir SI?
  • Os 6 principios da persuasión.
  • Que son e como os utilizamos?
  • As 8 técnicas básicas da persuasión.
  • Como utilizalas no teu favor.
  • A fórmula AIDA. Os pasos do proceso de compra.
  • 10 técnicas de escritura presentes en todos os textos persuasivos.
  • Análise e explicación de cada unha. Como aplicalas.
  • Canto tempo temos para convencer a un usuario de que quede na web.
  • Normas que hai que ter en conta.
  • Como estruturar unha páxina de inicio.
  • E unha tenda online?

Entrega inmediata. Unha vez completada a compra, recibirás acceso ao curso.

Visualizacións ilimitadas. Poderás ver o curso tantas veces como queiras desde a túa conta de usuario.

Sen reembolsos. Dado que se trata dun produto dixital de acceso inmediato, non se admiten devolucións nin reembolsos. Unha vez realizada a compra, o acceso ao contido non pode revogarse.

Pagamento seguro. A compra realízase mediante tarxeta de crédito ou débito a través dunha pasarela de pagamento segura (STRIPE).

Sen soporte nin resolución de dúbidas. Este curso é un produto independente e non inclúe soporte adicional, asesoramento nin resolución de consultas sobre o seu contido.

Se tes dúbidas antes de comprar, podes escribirme a info@medra.gal e respondereiche o antes posible. Tamén podes revisar a política de compra completa aquí.

Os prezos dos cursos indícanse con IVE do 21%. Se precisas unha factura para engadir na túa contabilidade trimestral e desgravar o gasto, conta con ela. Indícanolo por email ou no momento da compra e enviámoscha.

Reseñas

Aínda non hai valoracións.

Sé o primero en valorar “Aprende a escribir textos que atraen co copywriting”

Apúntate por email e leva o ebook . Máis de 500 autónomos xa o fixeron!

Conquista clientes sen perseguilos. Como pasar dunha marca invisible ao éxito en Internet