39,95 €
Aprende a escribir textos que atraen co copywriting
Seguro que máis dunha vez te preguntaches que fan eses negocios aos que lles vai ben e que están onde a ti che gustaría chegar. Vouche mostrar que é a escritura persuasiva ou copywriting e por que a necesitas para chegar a ese público co que queres traballar.
91
Minutos
12
Vídeos
2
Materiais de traballo
Por moi ben que fagas o teu traballo, se non o comunicas, ninguén o sabe.
Pero, ademais, hai formas de dicilo que resultan máis atractivas para o teu público ca outras, que chaman máis a súa atención e que facilitan que actúen como ti queres: subscribirse nunha newsletter, mercar un produto, contratar un servizo, responder unha publicación en redes, etc.
O caso é que, detrás de todo negocio que prospera, hai unha comunicación que lle axuda a mostrarse e a vender.
Sexa a que vemos de forma pública, como a través da web e das redes, ou a privada e interna, como o portfolio que lle envía aos negocios cos que aspira a traballar.
E para que ti tamén aprendas como escribir textos cos que atraer clientela imos ver técnicas de copywriting.
Comezando por ti e polo que queres conseguir, indagando sobre ese público ao que te dirixes e aprendendo as técnicas de escritura persuasiva que podes empregar para logralo.
Imparte o curso:
Marta Pastoriza
Estudei tradución e formeime tempo despois en copywriting ou escritura persuasiva. E, aínda que me dedico a ambas cousas, podería dicirse que o que máis fago é axudar a negocios honestos a mellorar a súa comunicación textual para que poidan mostrarse tal e como son, sen medo e sen edulcorar.
Porque para chegar ao público ao que te dirixes e que o teu negocio prospere, ademais de traballar ben, tamén tes que comunicalo.
Leccións do curso
- Que é copywriting e como pode axudar ao teu negocio.
- Persuación vs Manipulación.
- Obxectivos do copywriting.
- Investigación de a quen te dirixes.
- Investigación sobre o teu negocio.
- Que é e como se constrúe?
- Como construír unha personalidade de marca.
- Cal é o propósito?
- Misión, visión e valores.
- Como se expresa a personalidade de marca.
- Nome, ton e voz.
- Coñecer a quen te dirixes.
- Non lle podes gustar a todo o mundo.
- Quen é o teu público obxectivo?
- Que necesitas saber?
- Características, intereses, sentimentos e motivacións.
- Como se expresa?
- O traballo con datos.
- Onde atopar información?
- Que facer con toda a información?
- Canto sabe o cliente sobre o que vendes?
- O nivel de consciencia.
- Que nos fai dicir SI?
- Os 6 principios da persuasión.
- Que son e como os utilizamos?
- As 8 técnicas básicas da persuasión.
- Como utilizalas no teu favor.
- A fórmula AIDA. Os pasos do proceso de compra.
- 10 técnicas de escritura presentes en todos os textos persuasivos.
- Análise e explicación de cada unha. Como aplicalas.
- Canto tempo temos para convencer a un usuario de que quede na web.
- Normas que hai que ter en conta.
- Como estruturar unha páxina de inicio.
- E unha tenda online?
Resumo dos termos e condicións de venda
Entrega inmediata. Unha vez completada a compra, recibirás acceso ao curso.
Visualizacións ilimitadas. Poderás ver o curso tantas veces como queiras desde a túa conta de usuario.
Sen reembolsos. Dado que se trata dun produto dixital de acceso inmediato, non se admiten devolucións nin reembolsos. Unha vez realizada a compra, o acceso ao contido non pode revogarse.
Pagamento seguro. A compra realízase mediante tarxeta de crédito ou débito a través dunha pasarela de pagamento segura (STRIPE).
Sen soporte nin resolución de dúbidas. Este curso é un produto independente e non inclúe soporte adicional, asesoramento nin resolución de consultas sobre o seu contido.
Se tes dúbidas antes de comprar, podes escribirme a info@medra.gal e respondereiche o antes posible. Tamén podes revisar a política de compra completa aquí.
Es autónomo/a ou empresa e necesitas factura?
Os prezos dos cursos indícanse con IVE do 21%. Se precisas unha factura para engadir na túa contabilidade trimestral e desgravar o gasto, conta con ela. Indícanolo por email ou no momento da compra e enviámoscha.
Reseñas
Aínda non hai valoracións.